Zasadniczym celem wprowadzenie nowych promocyjnych cen to umocnienie pozycji Fiata Panda jako niekwestionowanego lidera segmentu aut miejskich, który od niemal 6 lat wykazuje tendencję wzrostową sprzedaży. Od pojawienia się na rynku we wrześniu 2003 roku do dnia dzisiejszego, wyprodukowano ponad 1,5 miliona Pand, a w 2009 roku koncern planuje sprzedać ponad 285 000 sztuk tego modelu.
Warto przypomnieć, że produkowany w tyskiej fabryce Fiat Auto Poland - Fiat Panda zajął pierwsze miejsce w rankingu niezawodności ADAC w kategorii samochodów klasy miejskiej (segmenty A i B) zarejestrowanych w 2008 roku. Dane te zostały opublikowane przez niemiecki automobilklub ADAC.
Dowodem na to jak wielką uwagę Fiat przywiązuje do jakości, jest 3-letnia gwarancja bez limitu kilometrów, której udziela producent na model Panda.
Fiat Panda przeszedł ostatnio drobną, ale bardzo starannie przemyślaną „kosmetykę", zachowując specyfikę lidera aut miejskich marki Fiat: innowacyjne wzornictwo, zaawansowana, ale dostępna dla wszystkich technologia oraz inteligentne rozwiązania, ułatwiających prowadzenie auta i zapewniające komfort jazdy.
Ponadto Panda to nie jest „tylko" jedno z wielu aut miejskich, ale cała platforma, na której Fiat stworzył rodzinę samochodów odznaczających się rozwiązaniami technologicznymi i dopracowaniem szczegółów, które zazwyczaj są stosowane w samochodach z wyższych segmentów.
Wajcha
Źródło: Komunikat Prasowy Fiat Auto Poland.